.jpg)
.jpg)
ANNONSE
Les også
Hvordan skrive en god anbefaling?
En anbefaling bør bestå av fakta, beskrivelser av oppgaver, jobbkrav, kvaliteter og en samlet anbefaling
Les mer >>Hvordan håndtere forandringer?
Hvordan kommuniserer du nedskjæringer til dine medarbeidere?
Les mer >>Fra krise til utvikling - dare to care
Hva skjer når vi er under press eller i kriser, personlig eller i personalgruppa?
Les mer >>Tillit – fundamentet for god samskaping mellom leder og medarbeidere
Tillit er basis for god samskaping mellom en leder og medarbeiderne. Dette er imidlertid en påstand som mange smertelig erfarer først når tilliten ikke lenger er tilstrekkelig til stede. Kan vi klare å oppdage hvordan tillit bygges og styrkes og næres? Vi tror det.
Les mer >>Kritiserer hverandre litt mer
Mange er redde for å kritisere, og det er synd. Når vi tenker på å si noe kritisk til andre, innbiller vi oss at det må sies aggressivt.
Les mer >>Dette ønsker dine ansatte av deg?
Åtte ting dine medarbeidere garantert vil ha mer av
Les mer >>