

Les også
Tar du godt nok vare på deg selv?
Hvordan du føler deg påvirker ikke bare deg selv, men også dine ansatte. Les hvorfor du må ta vare på deg selv først. Hvordan gjøre dette selv om oppgavene står i kø?
Les mer >>Gode råd når du skal gi kritikk
Konkret, konstruktiv og kjærlig er stikkord for å komme seg videre i konflikter
Les mer >>Tilbakemelding fremmer et innovativt arbeidsmiljø!
Konstruktive tilbakemeldinger er viktig for nyskaping og motivasjon. Det høres enkelt ut, men hvor gode er vi på å gi og ta imot tilbakemelding? Sier du takk og lar det synke inn når du får positiv tilbakemelding? Og når du får kritikk?
Les mer >>Viktige spørsmål før endringsprosesser igangsettes
Hvilken visjon står bak endringene? Hvilke utfordringer vil vi møte? Denne artikkelen presenterer 11 fokusområder, som er avgjørende i ledelse og kommunikasjon av en organisasjon som skal gjennom endringsprosesser.
Les mer >>”People make the place”
Personalet er nøkkelen til kvalitet i barnehagen
Les mer >>Pisk og gulrot fungerer (ofte) dårlig
I dagens arbeid bør motivasjonen for arbeidet være styrt av indre motivasjon
Les mer >>