
Det er mange måter å gi kritikk på.
Det er mange måter å gi kritikk på, gode måter og dårlige måter
Les mer >>Prinsipper for gode målformuleringer del 3
Engasjerende og forståelige mål er nødvendig for å få med seg personalgruppen i ønsket retning
Les mer >>Behold roen under press
Det å kunne beholde roen i pressede situasjoner er en viktig ferdighet som leder
Les mer >>Medarbeidersamtale
Her følger en komplett mal for forberedelse og gjennomføring av medarbeidersamtaler. Med dette verktøyet kan du sikre en solid oppfølging av den enkelte i personalgruppa.
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Hva gjør egentlig en leder?
Kjenner du følelsen av en hektisk dag uten å ha utrettet synlige ting?
Les mer >>