Hvordan håndtere medarbeidernes bekymringer i en vanskelig tid?
Hvordan kommuniserer du med dine medarbeidere i denne koronatiden? Hvis de ikke blir informert og forstår hva som skjer, vil de bli mer bekymret. Dette kan på sikt føre til stressymptomer.
Les mer >>De viktige referanseintervjuene
Å slurve med innhenting av referanser kan koste barnehagen mye frustrasjon og penger.
Les mer >>Positiv psykologi gir mindre sykefravær
Ledere som har tatt i bruk positiv psykologi opplever lavere sykefravær og mindre utskifting av personalet.
Les mer >>Slik håndterer du uenighet
Å få oppbakking fra dine medarbeidere til nye initiativ er viktig for å lykkes
Les mer >>Kommunikasjon - slik vinner du e-postkrigen
Bidra til å skape en bedre e-postkultur, dette gagner alle og det reduserer antall e-post i innboksen
Les mer >>Å lede i motvind
Som leder må du bruke andre stratergier når du skal lede dine medarbeidere gjennom vanskelige tider
Les mer >>





