

Les også
Hvordan håndtere medarbeidernes bekymringer i en vanskelig tid?
Hvordan kommuniserer du med dine medarbeidere i denne koronatiden? Hvis de ikke blir informert og forstår hva som skjer, vil de bli mer bekymret. Dette kan på sikt føre til stressymptomer.
Les mer >>En oppskrift på godt arbeidsmiljø
Systematisk arbeid med enkle, viktige tiltak i hverdagen, og stor vekt på sosialt miljø og positive tilbakemeldinge
Les mer >>Pause uten stress
Pausen i barnehagen har ikke forandret seg på 30 år. Det er på tide at vi legger den under lupen, oppfordrer Ulla Steen Christiansen
Les mer >>Barnehagens aktivitetsplikt ved arbeidskonflikter, samarbeidsvansker eller trakassering
Enhver arbeidsgiver har en lovpålagt plikt til å sørge for at alle ansatte – til enhver tid – har et fullt forsvarlig arbeidsmiljø.
Les mer >>Skolering av assistenter - en forutsetning for kvalitet
Grunnlaget for læring og utvikling ligger i at vi klarer å skape et miljø der alle har lyst å lære, der det er spennende å finne gode løsninger og der ideer kan prøves ut.
Les mer >>Hvordan har dine medarbeidere det egentlig?
Hvordan snakker man med sine medarbeidere om hvordan de egentlig har det midt i pandemien?
Les mer >>