.jpg)
.jpg)
ANNONSE
Les også
Utforskning og undring: – Nysgjerrighet gir grobunn for læring
Undring kan forstås som en følelse som blir vekket av noe vi blir overrasket eller forbauset over.
Les mer >>Bok og kurs: Innenfor eller utenfor
– BARNS RELASJONER VOKSNES ANSVAR
Les mer >>Tilvenningsperioden i barnehagen
– en balansekunst for store og små
Les mer >>Hjerneforskning støtter rollelekens betydning for barns utvikling
Nevrovitenskap kan gi kunnskap om det biologiske grunnlaget for læring og utvikling og derved gi innsikt i hva som fremmer, og hva som hemmer læring på et generelt nivå.
Les mer >>Sandkassa: Fra ørken til oase
Ingen barnehager tør å lage en lekeplass uten sandkasse. Lek i sand hører barndommen til.
Les mer >>Tid for nye foreldre
Barnehagene tar i mot mengder med nye barn og foreldre i disse dager. Hvordan har vi forberedt foreldrene på barnehagestarten?
Les mer >>