
Les også
Den gode arbeidsgruppen
En nyttig artikkel om å arbeide i gruppe - både for studenter og ledere.
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>På tide å installere mentalt antivirus for 2011
Det er mulig å lære seg helt konkrete teknikker for å bekjempe de tendensene vi har til å la hjernen foreta feilaktige valg og påvirke oss negativt
Les mer >>Slik skaper du optimisme i sparetider
Det er viktig å huske at selv i krisetider går mange ting på skinner
Les mer >>Årskalender – Daglig leder
Denne årskalenderen beskriver daglig leders gjøremål gjennom året. Veldig nyttig for daglig leder og for de ansatte i forhold til informasjon.
Les mer >>Tre raske kommunikasjonsteknikker
Kommunikasjon er uten tvil lederens viktigste redskap. Det er gjennom kommunikasjon at det skapes mening og retning i organisasjonen.
Les mer >>