
Les også
Dette irriterer dine medarbeidere
I følge en dansk undersøkelse er det kollegaer som syter som irriterer mest på jobben
Les mer >>Har du konflikter på jobben?
Hvilke type konflikt er mest vanlig på din arbeidsplass?
Les mer >>Personalkonflikter - Manglende kommunikasjon
Uenigheter som påvirker arbeidsmiljøet og ikke håndteres kan forsure arbeidshverdagen for mange. Hvordan bør dette håndteres?
Les mer >>Hvordan takle konfliktsituasjoner på en god måte?
Det er vanskelig å holde seg rolig når det er en konflikt på gang. Men ledelse innebærer ofte konflikter, og ansvaret for god konflikthåndtering ligger hos deg. Her er noen tips du kan bruke når du kjenner irritasjonen boble.
Les mer >>5 kjennetegn ved et godt lederteam
Hva skal til for å utvikle et godt lederteam, og hva bør man ikke gjøre?
Les mer >>Førskolelærerrollen
I hvilken grad får førskolelærere utnyttet sin kompetanse? Bør det være en klarere differansiering av oppgavene på avdelingen?
Les mer >>