
Les også
Hvordan ta vare på seg selv under sterkt press?
Når du er presset på jobb har vi en tendens til å reagere på måter som ikke er hensiktsmessig for deg selv. Les her hvordan du best kan håndtere press og travle dager.
Les mer >>Skap et godt fundament
Jobb mot en konstruktiv grunnholdning i hele personalgruppen. Gjensidig respekt og en oppfatning av at alle er like viktige er to av flere gode tips fra Storhaugen barnehage.
Les mer >>Syv gode råd til stillingsannonsen
Det er viktig å gi utlysningsteksten et innhold som er i overenstemmelse med jobben som tilbys
Les mer >>Systematiser små og store oppgaver
Det finnes ulike hjelpemidler som kan være en god hjelp til å holde oversikt over dine oppgaver
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Slik motiverer du de som ikke er motivert
Gode råd til hvordan du kan re-motiverer demotiverte medarbeidere.
Les mer >>