

Les også
Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Derfor er ydmyke ledere de beste
Et LØFT-basert kart å orientere etter
I dette terrenget kan du bestemme selv i stor grad, ta ansvar for egen reise, og ikke minst gå nesten hvor du vil
Les mer >>Arbeidsrettslig etterspill som følge av julebord
Julebordet er som regel et hyggelig avbrekk fra arbeidshverdagen, og man blir bedre kjent med kollegene sine i en annerledes setting. I de fleste tilfeller blir det også slik, og deltakerne ser tilbake på festen med gode minner.
Les mer >>God kommunikasjon mellom voksne
Tips til mer konstruktive samtaler i barnehage og skole
Les mer >>Kan du lede oppover?
Ledere med suksess mestrer kunsten å lede oppover i egen organisasjon. Det gjelder på alle nivåer.
Les mer >>