Les også
Anerkjennende relasjonar
Barnehageforum presenterer her en studentoppgave fra Høgskolen i Stord/Haugesund. Temaet er anerkjennende relasjoner.
Les mer >>Knip barn på fersken!
Vi vet alle at det er avgjørende å være der når det skjer. Kommer vi for sent inn i situasjoner der f eks barn har en konflikt gående, blir det vanskelig å finne gode løsninger.
Les mer >>Vikar informasjon om tospråklige barn
Hvordan bør vi forholde oss til tosprklige barn som er i ferd med å lære norsk? Her er et godt informasjonsskriv til vikarer og ansatte.
Les mer >>Styrer, sjef og medmenneske
Virksomheter som lykkes med nærværsarbeid har tre kjennetegn.
Les mer >>Tull og tøys har en verdi
Små barn fascineres av tull og tøys. Hva kan vi lære av det? spør Ninni Sandvik.
Les mer >>Mig. Mus.- Et magisk rom for meningsfull samhandling
I bydel Alna har de i mange år jobbet med et opplegg som kombinerer migrasjonspedagogikk og musikk. Opplegget heter Mig.Mus.
Les mer >>





