Les også
Fra meg til vi – fellesskap i barnehagen
Hvordan styrke barnas «vi-følelse» i en tid preget av individualisme
Les mer >>Følelsesskolen: Flere verktøy til følelsen Glad
Denne gangen handler følelsesskolen om hvordan du kan arbeide med følelsen Glad
Les mer >>Digital kompetanse i barnehagen
Bruk av digitale verktøy og IKT i barnehagen er ikke et mål i seg selv, men et verktøy for å oppnå faglige mål.
Les mer >>Dagens dilemma - Når foreldrenes grenser utfordrer barnehagens praksis
Hverdagen i barnehagen byr på en rekke situasjoner hvor det ikke alltid finnes enkle svar.
Les mer >>Barneboka og språket
Barn lærer språk gjennom å bruke språk, gjennom deltakelse i sosiale og kulturelle praksiser hvor språk og handling har en funksjon sammen. Å samles rundt barneboka er en slik praksis.
Les mer >>Prisbelønnet bacheloroppgave
Høgskolen i Østfold har tildelt førskolelærerstudent Marianne Werner Laurbærprisen for sin Bacheloroppgave. Les den her!
Les mer >>





