Laget av 1 klasse, ble inspirert fra denne siden. Elevene syntes det var gøy å lage sine egne «mennesker» som skal gå i tog!
Vår <p>Vi malte først bakgrunn med svamper</p> <p>Alle barna på storavdelingen vår har samarbeidet om å lage årstidsbi... Se aktivitet
Vår Våren er kommet! Sjekk ut de stilige insektsmattene (teppefliser) som er i barnehagen vår. Spennende for store o... Se aktivitet
Vår I dag har æ hengt opp sommerfugler Insekter, biller og blomster over spisebordet. Det er årets siste tema. Vi har hatt forskjellig... Se aktivitet
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet