Laget av 1 klasse, ble inspirert fra denne siden. Elevene syntes det var gøy å lage sine egne «mennesker» som skal gå i tog!
Vår På småbarnsavdelingen vår holder vi på På småbarnsavdelingen vår holder vi på å sår litt ulike frø. Disse skal vi forhåpentligvis ette... Se aktivitet
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet
Vår Og tradisjon tro dro vi også iår på neslesanking Hver vår i Styrvoll barnehage lager vi Brenneslesuppe, sammen med barna. Og tradisjon tro dro v... Se aktivitet