Laget av 1 klasse, ble inspirert fra denne siden. Elevene syntes det var gøy å lage sine egne «mennesker» som skal gå i tog!
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet
Vår Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling! Se aktivitet
Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet