Isdag har vi laget flagg til 17 Mai. Barna har tegnet og spikket og resultatet ble vi veldig fornøyd med!
Vår Som så mange andre Har også vi flyttet ut i skogen i denne Coronatiden. Taubane, bruer, gapahuk og hytter, pil og ... Se aktivitet
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet
Vår Gamle og slitte barnestøvler får et nytt liv De største barna i barnehagen har malt støvler, og fylt de med jord. De fikk selv være med på h... Se aktivitet
Vår Det er vel på tide med ein tur til frisøren no Det er vel på tide med ein tur til frisøren no. Se aktivitet