Etter å ha blitt inspirert her inne med disse flotte "pinnefigurene" må jeg bare dele disse her med dere som ble laget i dag av noen barn på 4 år.
Vår Ei jente av perler i vinduskarmen står «Ei jente av perler i vinduskarmen står blant barns tulipaner, nå er det vår» Se aktivitet
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet
Vår Bæ og Bø var et større prosjekt denne våren Disse store figurene er laget av emballasje-papp, hvitmaling, trestokker, lim, markuleringsstri... Se aktivitet