I dag har 3-6 åringene på min gruppe (kohort) hatt det gøy med maling av hender og lagd nydelig 17.mai kunst til å pynte på veggen!
Vår Små insekter Det er så mange morsomme ting med å ha småkryp og insekter som tema i barnehagen om våren! Barn... Se aktivitet
Vår Bæ og Bø var et større prosjekt denne våren Disse store figurene er laget av emballasje-papp, hvitmaling, trestokker, lim, markuleringsstri... Se aktivitet
Vår Vårtre med ugler Flåklypa barnehage, 0-3års avdeling, har laget vårtre med ugler på. Se aktivitet