Det enkle er ofte det beste, muffinsformer og servietter, laget av barna og en god kollega. God påske!
Vår Grønn avdeling Grønn avdeling i Nordseter barnehage er i skikkelig vårmodus om dagen. Her blir finmotorikken s... Se aktivitet
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet