Vi viste frem «The Snowman» ute på lekeplassen ved mørkets frembrudd. En magisk opplevelse for både barn, foreldre og ansatte.
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår I dag var var barna på tur og plukket kvist Kongler,strå og laget sitte eget Insektshotell som henger ute i barnehagen. Kjempe gøy aktivite... Se aktivitet
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet