Må bare få skryte litt av de ansatte i barnehagen hvor sønnen min går. De er fantastiske på så mange måter.
Vår Tema Hakkebakkeskogen for vårens 3-5-års gruppe Tema Hakkebakkeskogen for vårens 3-5-års gruppe. Til påske malte barna gule (kongle-)påskekylli... Se aktivitet
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet
Vår Vårtre med ugler Flåklypa barnehage, 0-3års avdeling, har laget vårtre med ugler på. Se aktivitet