I dag da vi gikk på turen i skogen med barna, tok jeg noen klistremerker med forskjellige øyeformer. Det var veldig gøy!
Vår <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken</p> <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken, så her er det blitt en froskedam på... Se aktivitet
Vår Sender litt inspirasjon til de som trenger nye ideer til bursdagen sin Hei! Sender litt inspirasjon til de som trenger nye ideer for bursdagskalederen. Det har tatt l... Se aktivitet
Vår Spennede å få være med på ringmerking Sagatun barnehage, Stjørdal, har i vår hatt ugler som tema, og i dag fikk skolestarterne virkel... Se aktivitet