Sååå koselig med barnas julebord i Reipå barnehage i dag. Barna fikk julefilm på "kino", servert kalkun med tilbehør, og is til dessert.
Vår Det er få bursdagsbarn på våren Men de fire vi har hatt så langt, har fått velge kronetema selv. To stykker ville ha Pikachu-kr... Se aktivitet
Vår Førskolebarna ved Snåsa Barnehage har laget seg "voksestokk",der vi har målt lengda på alle barna. Blir spennende å se... Se aktivitet
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet