Siden våren e så treg i nord, og alt e bære grått ute, så trengte vi litt farger i vinduene. Tannlausklubben i Furumoen som har vært malere.
Vår Her har vi lagd ett lite Vivarium (økosystem) Er ca 12 arter her og det er utrolig spennede å se hva de gjør på. De har alt de trenger oppi b... Se aktivitet
Vår Bæ og Bø var et større prosjekt denne våren Disse store figurene er laget av emballasje-papp, hvitmaling, trestokker, lim, markuleringsstri... Se aktivitet
Vår Då va våren endelig kommet Då va våren endelig kommet tel Harstad i nord me litt maling og deler av golvfliser og piperens... Se aktivitet