Siden våren e så treg i nord, og alt e bære grått ute, så trengte vi litt farger i vinduene. Tannlausklubben i Furumoen som har vært malere.
Vår I dag har barna kost seg ute I dag har barna kost seg ute med å lage vårbilde i esker. Klipp, lim og mal for så å montere i ... Se aktivitet
Vår I dag har æ hengt opp sommerfugler Insekter, biller og blomster over spisebordet. Det er årets siste tema. Vi har hatt forskjellig... Se aktivitet
Vår Førstehjelp til sliten humle! I morges fant barna denne krabaten kravlende i vinduskarmen på avdelingen. Den hadde nok prøvd ... Se aktivitet