Siden våren e så treg i nord, og alt e bære grått ute, så trengte vi litt farger i vinduene. Tannlausklubben i Furumoen som har vært malere.
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet
Vår En ped.leder hos oss laget en stor vev Så rev vi opp tøy i strimler sammen med barna, og de vevet med disse etterpå. En fin aktivitet ... Se aktivitet
Vår I dag har æ hengt opp sommerfugler Insekter, biller og blomster over spisebordet. Det er årets siste tema. Vi har hatt forskjellig... Se aktivitet