På onsdag pyntet jeg vinduene i barnehagen med å male 17.mai flagg og lage 17.mai raketter :D <3 Nå er vi klare for feiring 16.mai.
Vår På min avdeling sådde På min avdeling sådde barna noen blomster i potter de malte selv.Noen klarte å ta med seg potte... Se aktivitet
Vår Hei Baktus! Ser du hva jeg ser Gråstein + spraylakk er oppskrift på "gullfeber" Nyt våren! Se aktivitet
Vår Iskunst med bruk av naturmaterialer Iskunst med bruk av naturmaterialer. Barna har vært veldig opptatt av at det vi lager iskunst m... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet