På onsdag pyntet jeg vinduene i barnehagen med å male 17.mai flagg og lage 17.mai raketter :D <3 Nå er vi klare for feiring 16.mai.
Vår Da er våren her og det er på tide å få ting i jorda :) Ampeltomater og paprika. Paprikaen fikk barna gå til kokken å spørre etter. Så skar vi den i to... Se aktivitet
Vår Våren kommer Våren kommer ... «Høst Treet» som i starten av vintersesongen ble pynta med snø, har nå blitt ... Se aktivitet
Vår <p>Garnsommerfugl</p> <p>Vi priser våren med å lage sommerfugler. To ispinner limt sammen i kryss, garn, ... Se aktivitet