2 åringene på avdelingen min har laget påskekyllinger laget av barberskum, lim og maling! Barna gjorde alt selv.
Vår Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling! Se aktivitet
Vår Det ble vårstemning innendørs Det ble vårstemning innendørs da vi fikk fuglene med lyd. Med noen trær , kamonett og en fuglek... Se aktivitet
Vår Ugler i ulike former Her her noe av det som ble vist frem på vårutstillingen i barnehagen vår. De stående uglene er ... Se aktivitet