2 åringene på avdelingen min har laget påskekyllinger laget av barberskum, lim og maling! Barna gjorde alt selv.
Vår Våren er kommet! Sjekk ut de stilige insektsmattene (teppefliser) som er i barnehagen vår. Spennende for store o... Se aktivitet
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet
Vår <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken</p> <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken, så her er det blitt en froskedam på... Se aktivitet
Vår Bakedag i barnehagen; insekter Vi har barn som er opptatt av edderkopper så da lagde vi edderkopp-pølser. Siden vi også nærmer... Se aktivitet