Gleder meg til å prøve å lage vinduspynt/snøkrystaller/uro med barna i morgen! Første forsøk ble gjort hjemme i kveld med blanke harde plastkopper.
Vår Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» dukket opp i barnehagen vår i dag! Se aktivitet