Gleder meg til å prøve å lage vinduspynt/snøkrystaller/uro med barna i morgen! Første forsøk ble gjort hjemme i kveld med blanke harde plastkopper.
Vår Vi rydder for våren! Nå snøen forsvinner, kommer søppelet frem. Nå er det en fin tid å ta med barna på søppeljakt. S... Se aktivitet
Vår Nå begynner det å våres her i nord Nå begynner det å våres her i nord. Da er det fint å pynte avdelinga med fine sommerfugler. Se aktivitet
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet