Vår Vårtegn, det var gøy å lage egne vårbingo Vårtegn, det var gøy å lage egne vårbingo, vårblomster av gjenbruk og pinner, og vår bilde av l... Se aktivitet
Vår Og tradisjon tro dro vi også iår på neslesanking Hver vår i Styrvoll barnehage lager vi Brenneslesuppe, sammen med barna. Og tradisjon tro dro v... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet