Måtte prøve oss på hausttre me og med oppvaskkostane! Dette var fantastisk kjekt! Takk til den som delte denne ideen!
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet
Vår Det har ikke hindret oss i å være kreative Aktiviteter i utebarnehage. Som mange andre er vi mer ute nå, det har ikke hindret oss i å være... Se aktivitet
Vår Flotte grashovud som førskulegruppa laga i dag Flotte grashovud som førskulegruppa laga i dag no venter vi berre på at det skal gro så vi får ... Se aktivitet