2 åringene har malt og limt selv, og minstemann på 10 mnd lagde bittesmå fotavtrykk og malte en oransje "kylling". God påske!
Vår Humle og Bievennlig prosjekt i barnehagene Våre fortsetter gjennom hele våren og sommeren. Humle og Bie restaurant engasjerer og anbefales... Se aktivitet
Vår Vårtegn Vi i Buerflata barnehage-Skien, snakker mye om vårtegn. Hva er vårtegn Hva kan man gjøre, når s... Se aktivitet