Fikk i oppdrag å laga en figur som hadde tema Glede. Det blei til et flott juletre og pepperkakebarn som holder hender og går rundt treet.
Vår Vi rydder for våren! Nå snøen forsvinner, kommer søppelet frem. Nå er det en fin tid å ta med barna på søppeljakt. S... Se aktivitet
Vår Då va våren endelig kommet Då va våren endelig kommet tel Harstad i nord me litt maling og deler av golvfliser og piperens... Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet