Og pynta vinduene til påske. Jeg brukte flytende vannmaling med en dråpe zalo i :) Gleder meg til å høre hva ungene sier idag.
Vår Karsehoder Gjenbruk er gøy og disse karsehodene blir flotte etter kort tid! Fremgangsmåte: Putt bomull i e... Se aktivitet
Vår Vi venter på våren i Asker Men med over 1 meter snø vil det nok ta litt tid før det blomstrer. Så vi tok en liten snarvei ... Se aktivitet
Vår Dette falt godt smak hos mine Dette falt godt smak hos mine to små på 1 og 2 år. Blir mye spenning og se de vokser. Se aktivitet