Og pynta vinduene til påske. Jeg brukte flytende vannmaling med en dråpe zalo i :) Gleder meg til å høre hva ungene sier idag.
Vår Starta smått med lille larven Starta smått med lille larven aldrimett-prosjekt i barnehagen med de minste. Se aktivitet