Vi har samlet på yoghurtbeger en stund nå, som vi lagde påskekyllinger av. Vi har brukt gul papp, og barna har selv pyntet med øyne, nebb og fjær.
Vår Iskunst med bruk av naturmaterialer Iskunst med bruk av naturmaterialer. Barna har vært veldig opptatt av at det vi lager iskunst m... Se aktivitet
Vår På småbarnsavdelingen vår har På småbarnsavdelingen vår har småkrypene våknet til liv. Dette gir fine samtaler og skaper undr... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår <p>Garnnøste med plante inni</p> <p>Måtte bare vise frem dagens prosjekt. Det er rett og slett garnnøster som barna... Se aktivitet