Meget enkelt og de blir superkule. Vi vurderer om de burde males eller glittres opp, men syns de ble fine i sitt naturlige format ;)
Vår Vårblomstene har kommet i Holmlund Vårblomstene har kommet i Holmlund barnehage i Ottestad. Alle barna på avd har bidratt til denn... Se aktivitet
Vår Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling Vi har laget fastelavnstre på vår avdeling! Se aktivitet
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet