Meget enkelt og de blir superkule. Vi vurderer om de burde males eller glittres opp, men syns de ble fine i sitt naturlige format ;)
Vår Tema Hakkebakkeskogen for vårens 3-5-års gruppe Tema Hakkebakkeskogen for vårens 3-5-års gruppe. Til påske malte barna gule (kongle-)påskekylli... Se aktivitet