Ungane har fått vore med å saga ned trær og samla inn alt me trengte for å laga dei! Blei mange forskjellige og flotte snømenn!
Vår Førskolebarna ved Snåsa Barnehage har laget seg "voksestokk",der vi har målt lengda på alle barna. Blir spennende å se... Se aktivitet
Vår 17.mai med gjenbruk Så ønsker vi våren og 17 Mai velkommen te Gullhaugen Barnehage i Harstad.gjenbruk/materiale/gle... Se aktivitet
Vår <p>Vi har laget lavvo i kuben vår</p> <p>Ved «bålet» sitter Sara med reinsdyret sitt. Vi har også reinsdyrski... Se aktivitet