De yngste barna på vår avdeling (1-åringene) skal få følge Julenissens vei mot toppen hver dag som en del av tilrettelagt julesamling.
Vår I dag ble det Løvetannsaft-og-kaker I dag ble det Løvetannsaft-og-kaker. Artig prosess sammens med ungene. Se aktivitet
Vår På min avdeling sådde På min avdeling sådde barna noen blomster i potter de malte selv.Noen klarte å ta med seg potte... Se aktivitet