Her er noen bilder av våre gjenbruksmaterialer, og hvordan ungene i vinter har utfolda seg med pappesker.
Vår Det går i litt blomster om dagen Syrin og løvetann med en god dose blandings. Og et par tomatplanter ble det også.Nederst har sk... Se aktivitet
Vår Som så mange andre Har også vi flyttet ut i skogen i denne Coronatiden. Taubane, bruer, gapahuk og hytter, pil og ... Se aktivitet
Vår Møt gresshodet vårt Bob Kåre Nordby Han holder til på småbarnsavdelingen i barnehagen vår. Og på bare én uke har gresset begynt å s... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet