Disse juletrær er enkle å lage. Jeg blandet skolelim og maling, hadde småperler opp i en stor papptallerken, barna (3-4 år).
Vår Vårtegn Vi i Buerflata barnehage-Skien, snakker mye om vårtegn. Hva er vårtegn Hva kan man gjøre, når s... Se aktivitet
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet
Vår Sukkertertforsøk God, gammeldags spiringsforsøk og planting av sukkererter med variabler. Se aktivitet
Vår I dag har barna kost seg ute I dag har barna kost seg ute med å lage vårbilde i esker. Klipp, lim og mal for så å montere i ... Se aktivitet