mye morro med å være kreativ med is Fridtjof ????Nå som våren lar vente på seg lagde vi en kjempestor islange på utelekeplassen i dag.
Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet
Vår Vårtegn, det var gøy å lage egne vårbingo Vårtegn, det var gøy å lage egne vårbingo, vårblomster av gjenbruk og pinner, og vår bilde av l... Se aktivitet