Vår Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna, da de fikk i oppgave å ta bilde av vår-tegn ute i na... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Det er vel på tide med ein tur til frisøren no Det er vel på tide med ein tur til frisøren no. Se aktivitet
Vår Vi skal ha en litt annen innfallsvinkel på temaet Det spirer om våren. Egenproduserte frø(kjøpt på plantasjen) Ønskefrø fra barnas ideer og magis... Se aktivitet