Her har vi malt med glassmaling på telys-glass fra IKEA. Til påskefrokosten brukte vi dem med telys i - utrolig koselig!
Vår Starta smått med lille larven Starta smått med lille larven aldrimett-prosjekt i barnehagen med de minste. Se aktivitet
Vår Dette er helt nytt for oss Så vi er veldig spente barna gikk ned til gården og hentet egg og nå ligger 14 egg i rugemaskin... Se aktivitet
Vår Alle kan da nevne 2 ting I vår barnehage lager vi russekort til alle våre skolestarterne. De blir da spurt om det er noe... Se aktivitet
Vår <p>Vi malte først bakgrunn med svamper</p> <p>Alle barna på storavdelingen vår har samarbeidet om å lage årstidsbi... Se aktivitet