I dag har Vettene = skolestarterne i Prestmosen Fus laget hilsen til Nannestad sykehjem. Først fargela vi haren, klippet den ut.
Vår Gamle og slitte barnestøvler får et nytt liv De største barna i barnehagen har malt støvler, og fylt de med jord. De fikk selv være med på h... Se aktivitet
Vår <p>Vi har laget lavvo i kuben vår</p> <p>Ved «bålet» sitter Sara med reinsdyret sitt. Vi har også reinsdyrski... Se aktivitet
Vår Da er våren her og det er på tide å få ting i jorda :) Ampeltomater og paprika. Paprikaen fikk barna gå til kokken å spørre etter. Så skar vi den i to... Se aktivitet