Ute i dag brukte vi den lille snøen vi hadde igjen og laget en iskrembutikk for å leke med. Barna hadde det gøy å leke med farger.
Vår Klippe blomster Dagens formingsaktivitete med dei tre eldste gruppene god trening i å klippe, auge/hand koordin... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet