Da fikk vi også laget oss en "peis", uten varme, selvfølgelig. Vi valgte og lime på tegneark på rull og beholde den hvit.
Vår Påsketroll Selv om det nærmer seg påske så kan vi ikke legge helt bort "trollprosjektet" vårt. Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet
Vår Spennede å få være med på ringmerking Sagatun barnehage, Stjørdal, har i vår hatt ugler som tema, og i dag fikk skolestarterne virkel... Se aktivitet