Jeg er lærling i barnehage, og har sammen med barna på stor avdeling laget flotte 17.mai flagg med bruk av pinner vi fant på tur i skogen.
Vår Vi venter på våren i Asker Men med over 1 meter snø vil det nok ta litt tid før det blomstrer. Så vi tok en liten snarvei ... Se aktivitet
Vår Vi skal ha en litt annen innfallsvinkel på temaet Det spirer om våren. Egenproduserte frø(kjøpt på plantasjen) Ønskefrø fra barnas ideer og magis... Se aktivitet
Vår Og tradisjon tro dro vi også iår på neslesanking Hver vår i Styrvoll barnehage lager vi Brenneslesuppe, sammen med barna. Og tradisjon tro dro v... Se aktivitet