Her har småbarns avdeling eg jobber på laga påske kyllinger. Først mala vi kaffefilter. Etter dei var tørre limte vi på auger, fjør og nebb.
Vår Her har vi lagd ett lite Vivarium (økosystem) Er ca 12 arter her og det er utrolig spennede å se hva de gjør på. De har alt de trenger oppi b... Se aktivitet
Vår Og tradisjon tro dro vi også iår på neslesanking Hver vår i Styrvoll barnehage lager vi Brenneslesuppe, sammen med barna. Og tradisjon tro dro v... Se aktivitet