1-2 åringen i Prestmosen Fus lagde påskebilder med barberskum og maling idag. Ble mye forskjellige mønster.
Vår En ped.leder hos oss laget en stor vev Så rev vi opp tøy i strimler sammen med barna, og de vevet med disse etterpå. En fin aktivitet ... Se aktivitet