Tenkte å dele denne her: barna mine og jeg har laget sånne påske-bilder, så vi har noe koselig og hjemmelaget å sende til familien.
Vår Pølseboden vår er klar for 17.mai feiring Pølseboden vår er klar for 17.mai feiring i barnehagen vår i morgen. Nå kan barna komme å kjøpe... Se aktivitet
Vår Vi rydder for våren! Nå snøen forsvinner, kommer søppelet frem. Nå er det en fin tid å ta med barna på søppeljakt. S... Se aktivitet
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet
Vår Velkommen til vårutstilling Vi ønsker velkommen til vårutstilling i dag. Med barns medvirkning i fokus ble det blandt annet... Se aktivitet