Å bruke nærmiljøet vårt og utforske nye turmuligheter er noe vi er glade i! Også er vi så heldig å ha så mye forskjellig her.
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet
Vår Vi har pyntet gamle støvler Puttet i jord og sådd diverse frø.oppi. Så ble de hengt på gjerdet inn mot bærhagen vår. Oppfri... Se aktivitet
Vår Grønn avdeling Grønn avdeling i Nordseter barnehage er i skikkelig vårmodus om dagen. Her blir finmotorikken s... Se aktivitet
Vår Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna, da de fikk i oppgave å ta bilde av vår-tegn ute i na... Se aktivitet