Snart påske og vi pleier å synge "En liten kylling i egget lå". Egget er laget i gips og skal deles i to når det er helt tørt(sikk sakk kutt).
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet