Snart påske og vi pleier å synge "En liten kylling i egget lå". Egget er laget i gips og skal deles i to når det er helt tørt(sikk sakk kutt).
Vår Sender litt inspirasjon til de som trenger nye ideer til bursdagen sin Hei! Sender litt inspirasjon til de som trenger nye ideer for bursdagskalederen. Det har tatt l... Se aktivitet
Vår Våren har kommet til barnehagen Våren har kommet til barnehagen marihøner av papp/piperensere og blomster av papp/muffinsformer... Se aktivitet
Vår Av og til, eller ganske ofte Blir barnehagelæreren overaska over at det faktisk gjekk. Vi elsker fortellingen om "den lille ... Se aktivitet