Snart påske og vi pleier å synge "En liten kylling i egget lå". Egget er laget i gips og skal deles i to når det er helt tørt(sikk sakk kutt).
Vår Bakedag i barnehagen; insekter Vi har barn som er opptatt av edderkopper så da lagde vi edderkopp-pølser. Siden vi også nærmer... Se aktivitet
Vår Spennende å se erteplantene Spennende å se erteplantene vokse både nedover og oppover. Se aktivitet
Vår Av og til, eller ganske ofte Blir barnehagelæreren overaska over at det faktisk gjekk. Vi elsker fortellingen om "den lille ... Se aktivitet
Vår Etter et tips her i fra, plantet jeg upoppa popcorn Og jammen kommer det mais! Blir spennende å se om de rekker å bli modne før det blir for kaldt ... Se aktivitet