Ute morgen i snøen, med hodelykter, reflekser, snømåking, bålpanne og ostesmørbrød. En fantastisk god opplevelse for store og små! Anbefales!
Vår <p>Vi malte først bakgrunn med svamper</p> <p>Alle barna på storavdelingen vår har samarbeidet om å lage årstidsbi... Se aktivitet
Vår Det går i litt blomster om dagen Syrin og løvetann med en god dose blandings. Og et par tomatplanter ble det også.Nederst har sk... Se aktivitet
Vår Nå begynner det å våres her i nord Nå begynner det å våres her i nord. Da er det fint å pynte avdelinga med fine sommerfugler. Se aktivitet
Vår Det går mot vår Det går mot vår, og nytt liv vokser fram sakte men sikkert. Vi fornyer basen vår litt i barneha... Se aktivitet