Ute morgen i snøen, med hodelykter, reflekser, snømåking, bålpanne og ostesmørbrød. En fantastisk god opplevelse for store og små! Anbefales!
Vår Spennede å få være med på ringmerking Sagatun barnehage, Stjørdal, har i vår hatt ugler som tema, og i dag fikk skolestarterne virkel... Se aktivitet
Vår Av og til, eller ganske ofte Blir barnehagelæreren overaska over at det faktisk gjekk. Vi elsker fortellingen om "den lille ... Se aktivitet