Ute morgen i snøen, med hodelykter, reflekser, snømåking, bålpanne og ostesmørbrød. En fantastisk god opplevelse for store og små! Anbefales!
Vår Etter inspirasjon fra fantasifantasten Etter inspirasjon fra fantasifantasten, ble det en eventyr boks som vi skal bruke til eventyrpe... Se aktivitet
Vår På min avdeling sådde På min avdeling sådde barna noen blomster i potter de malte selv.Noen klarte å ta med seg potte... Se aktivitet
Vår Velkommen til vårutstilling Vi ønsker velkommen til vårutstilling i dag. Med barns medvirkning i fokus ble det blandt annet... Se aktivitet