Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet
Vår Då va våren endelig kommet Då va våren endelig kommet tel Harstad i nord me litt maling og deler av golvfliser og piperens... Se aktivitet